Kasım 21, 2017, 01:34:44 ÖÖ

 

Gönderen Konu: Level  (Okunma sayısı 4051 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Garanqe

  • *
  • İleti: 255
  • Anadolu Gaming Turkey
    • @umutumutguney
  • Platform: MTA
  • Çevrimdışı
Level
« : Ağustos 24, 2014, 08:15:30 ÖS »
Merhabalar,
Bazı arkadaşlar dağıtıyordu. Bende indirip sizinle paylaşmak istedim. Script karaborsaya düştü ve artık sahibi dışında herkes scripti satmaya çalışıyor. Sakın almayın.

Nasıl Kurulur?
İndirdiğiniz scripti C:\Program Files (x86)\MTA San Andreas 1.3\server\mods\deathmatch\resources içine atıp oyuna girerek admin panelinden çalıştırmanız yeterlidir.

Ekran Görüntüsü:
Linkleri Gormek Icin Uye Olunuz. Uye Ol or Giris





İNDİRME LİNKİ



Linkleri Gormek Icin Uye Olunuz. Uye Ol or Giris


ZİP Şİfre           Linkleri Gormek Icin Uye Olunuz. Uye Ol or Giris



 

Narkoz

  • *
  • İleti: 2261
  • SH Gaming
  • Platform: MTA
  • Çevrimdışı
Ynt: Level
« Yanıtla #1 : Ağustos 24, 2014, 08:32:21 ÖS »
Aynen ya herkes satmaya çalışıyor. :D
« Son Düzenleme: Ağustos 24, 2014, 08:42:02 ÖS Gönderen: Narkoz »
 

GuardianTR

  • *
  • İleti: 163
  • Fb/ZielDesignTurkiye
  • Platform: GTA
  • Çevrimdışı
Ynt: Level
« Yanıtla #2 : Ağustos 24, 2014, 11:50:37 ÖS »
Script Şatişina Hayir  :haha: :haha: :haha: :haha:
 

undefined

  • *
  • İleti: 495
  • Platform: GTA
  • Çevrimdışı
Ynt: Level
« Yanıtla #3 : Ağustos 25, 2014, 10:29:52 ÖÖ »
Tüm Scriptler Bir Gun Free Dağıtılacak Buna Bir Tek Ben Mi İnanıyorum :)

  :iyisanslar: ARKADASLARIM...
 

Paradox

  • www.MTASA-TURK.com
  • *
  • İleti: 430
  • SH Gaming
  • Platform: MTA
  • Çevrimdışı
Ynt: Level
« Yanıtla #4 : Ağustos 25, 2014, 11:55:25 ÖÖ »
Linkleri Gormek Icin Uye Olunuz. Uye Ol or Giris
Aynen ya herkes satmaya çalışıyor. :D
Linkleri Gormek Icin Uye Olunuz. Uye Ol or Giris
 

VenceremoS

  • *
  • İleti: 496
  • Platform: GTA
  • Çevrimdışı
Ynt: Level
« Yanıtla #5 : Ağustos 25, 2014, 12:27:51 ÖS »
Bu scripti paylastiklarinda kodlarina baktim.Hic bir kazanma eventi yok ve sadece map bitince 100exp (herkese(1. 2. 3. vs.)) veriyor.
 

suleymanp

  • *
  • İleti: 1
  • Çevrimdışı
Ynt: Level
« Yanıtla #6 : Ekim 12, 2014, 12:09:54 ÖS »
Eyv bro lazımdı sağol  :helal: :iyisanslar:
 

proscripter28

  • Ziyaretçi
Ynt: Level
« Yanıtla #7 : Ekim 12, 2014, 05:51:39 ÖS »
script zaten paylaşıldı neyin kafasındasnz tamamen reklam amaçlı paylaşmış
Linkleri Gormek Icin Uye Olunuz. Uye Ol or Giris
Bu scripti paylastiklarinda kodlarina baktim.Hic bir kazanma eventi yok ve sadece map bitince 100exp (herkese(1. 2. 3. vs.)) veriyor.
Sen yapta bari millete bi iyilik yap kardeşim kötü amaçlı anlama
 

VenceremoS

  • *
  • İleti: 496
  • Platform: GTA
  • Çevrimdışı
Ynt: Level
« Yanıtla #8 : Ekim 12, 2014, 05:57:32 ÖS »
Linkleri Gormek Icin Uye Olunuz. Uye Ol or Giris
Sen yapta bari millete bi iyilik yap kardeşim kötü amaçlı anlama

Nickin "proscripter28".Bilerek mi yazdin yoksa profesyonel scripter misin bilmiyorum ama sen yapta biz görelim.
 

proscripter28

  • Ziyaretçi
Ynt: Level
« Yanıtla #9 : Ekim 12, 2014, 06:03:06 ÖS »
2 satırlık kodu sadece kazanma kodunuzun içine yerleştirceksiniz yapamıyosanz yapaym
 

 

Clash of clans steam wallet 20tl sadece 69 level + 66 level 10tl

Başlatan ProfTurkForumun Mobil Oyunları

Yanıt: 0
Gösterim: 1041
Son İleti Ocak 08, 2016, 01:12:29 ÖÖ
Gönderen: ProfTurk
[BAR] Level

Başlatan SamsunleeForumun Teknik Destek

Yanıt: 14
Gösterim: 2080
Son İleti Aralık 17, 2014, 12:16:49 ÖS
Gönderen: HemLock
Level bar

Başlatan xDzeRoForumun İstek Scriptleriniz

Yanıt: 2
Gösterim: 905
Son İleti Aralık 23, 2014, 09:05:37 ÖÖ
Gönderen: xDzeRo
[DD] Level Bar

Başlatan minose21Forumun İstek Scriptleriniz

Yanıt: 3
Gösterim: 223
Son İleti Haziran 28, 2017, 08:49:13 ÖÖ
Gönderen: Tofask~
[İstek] Bar Level

Başlatan VincenzioForumun Script

Yanıt: 0
Gösterim: 1365
Son İleti Aralık 28, 2014, 07:11:13 ÖS
Gönderen: Vincenzio